Van'da çocukları PKK tarafından dağa kaçırılan aileler, dördüncü haftalarını dolduran eylemlerine DEM Parti İl Başkanlığı önünde devam etti.
Menekşe Sokak'tan başlayan yürüyüşte, aileler ellerinde Türk bayrakları ve çocuklarının fotoğraflarıyla il başkanlığı binasının önüne geldi.
Oturma eylemine dönüşen protestoda, anne ve babalar, gözyaşları arasında çocuklarına dönmeleri çağrısında bulundu.
Yüzlerindeki derin üzüntü ve umutsuzluk gözlerden kaçmazken, ellerindeki pankartlarda "Çocuklarımızı istiyoruz", "Dağda ne işiniz var?" gibi ifadeler yer aldı.
Kızı dağa kaçırılan Nazlı Sancar, yaptığı açıklamada, "Terörsüz bir Türkiye özlemiyle, umudumuzu kaybetmeden eylemlerimize devam edeceğiz.
Kızım, seni çok özlüyorum.
Dön, gel.
Bizi bırakma" diyerek duygularını dile getirdi.
Aileler, çocuklarına kavuşana kadar eylemlerine devam edeceklerini vurguladı.
