Feyenoord'un Şampiyonlar Ligi yolculuğuna son veren 5-2'lik Fenerbahçe yenilgisinin ardından teknik direktör Robin van Persie, basın toplantısında karşılaşmayı değerlendirdi.
Deplasmanda oynanan zorlu maçta rakiplerinin özellikle hücumda üstünlüğünü kabul eden Van Persie, Feyenoord'un topa sahip olduğu anlarda yeterince sakin ve etkili olamadığını belirtti.
Hazırlıklarının yeterli olmasına rağmen, bunun maçı kazanmak için yeterli olmadığını vurgulayan tecrübeli teknik adam, oyunun gidişatını değiştirmekte yetersiz kaldıklarını ifade etti.
Savunma performansını genel olarak kötü bulmadığını, ancak Fenerbahçe'nin özellikle duran toplardan ve hızlı kontrataklardan yararlanarak etkili olduğunu dile getirdi.
Van Persie, Fenerbahçe taraftarının kendisini maç sonrasında tribünlere çağırmasına ilişkin olarak ise duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Fenerbahçe'nin kendisi için özel bir yere sahip olduğunu ve kulübe gelecek sezon için başarılar dilediğini sözlerine ekledi.
