Van'dan iki milli boksör, Ahmet Pekel ve Şeyma Düztaş, 4-14 Eylül 2025 tarihleri arasında İngiltere'nin Liverpool kentinde düzenlenecek Dünya Kadınlar ve Erkekler Boks Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil edecek.
Türkiye şampiyonasında elde ettikleri başarılarla dikkat çeken Pekel (65 kg) ve Düztaş (+80 kg), yoğun bir 10 aylık hazırlık döneminin ardından dünya arenasına çıkmaya hazırlanıyor.
Milli takım boks antrenörü Ayhan Öz, şampiyonaya dair yaptığı açıklamada, hedeflerinin milli marşı okutup Türk bayrağını dalgalandırmak olduğunu belirtti.
Öz, boks branşının daha fazla desteğe ihtiyaç duyduğunun altını çizerek, "Sporcularımızın ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceğine inanıyorum.
Başta Valimiz Ozan Balcı olmak üzere, tüm yetkililerden ve destekçilerden daha fazla destek bekliyoruz.
Vanlı sporcularımızın bu gururu yaşamaları bizleri de son derece mutlu ediyor" dedi.
