Van'ın Edremit ilçesindeki huzurevi sakinlerinden oluşan bocce takımı, "60 Yaş Üstü Yetişkin Gençler Bocce Turnuvası"nda gösterdiği üstün başarıyla Türkiye şampiyonasına katılmaya hak kazandı.
Yaşları 61 ile 76 arasında değişen 4 kişilik bu dinamik ekip, Artvin, Ardahan, Kars ve Ağrı'daki rakiplerini geride bırakarak grubunu lider tamamladı.
Haftada 3 gün sosyolog ve takım antrenörü Ferit Kadaş eşliğinde antrenman yapan takım, Antalya'da düzenlenecek şampiyonada birincilik kürsüsüne çıkmayı hedefliyor.
Takım oyuncularından Ekrem Koçak (70), daha önceki turnuvalarda üçüncülük elde ettiğini ve bu yıl birincilik veya ikincilik hedeflediğini belirtti.
Cemil Selman (61) ise huzurevinde bocceyle tanıştığını ve şampiyonluk için heyecanlı olduğunu ifade etti.
En yaşlı oyuncu Şaban Şabanoğlu (76) da, birlikte vakit geçirmenin ve kazanma azminin kendilerini şampiyonaya taşıdığını söyledi.
