Hakkari-Van karayolunda beklenmedik bir misafir ağırlandı: Dağ keçileri.
Kayalık arazide otlayan bir grup dağ keçisi, yiyecek arayışı sırasında karayoluna kadar indi.
Araçların arasından sakin adımlarla geçen keçilerin görüntüsü, yoldan geçen Serkan Noyan tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Videoda, keçilerin yol geçişlerini sabırla bekleyen ve yavaşlayarak onlara yol veren sürücüler de net bir şekilde görülüyor.
Keçilerin şehir merkezine yakın bir noktaya kadar inmesi, bölgede artan güvenlik ve doğanın iyileşen dengesinin bir göstergesi olarak yorumlanıyor.
Uzmanlar, bu durumun yaban hayatının insanlarla daha barışık bir şekilde birlikte yaşayabildiğini gösterdiğini belirtiyorlar.
