Elazığ Atatürk Stadyumu'nda oynanan TFF 2.
Lig Play-Off Yarı Final rövanş maçında Elazığspor ve Vanspor arasında gerilim dolu anlar yaşandı.
Maç başlamadan dakikalar önce, ısınma hareketleri sırasında iki takım oyuncuları arasında henüz sebebi netlik kazanmamış bir tartışma çıktı.
Tartışma kısa sürede fiziksel kavgaya dönüşerek, sahaya güvenlik güçlerinin müdahalesini gerektirdi.
Çevik kuvvet ve özel güvenlik görevlileri, oyuncuları ayırmakta zorlanırken, tribünlerden "İntikam" sloganları yükseldi.
Maçın başlamasıyla birlikte de gerilim devam etti.
Elazığspor taraftarlarının sahaya attığı yabancı cisimler nedeniyle oyun defalarca durdu.
Güvenlik güçlerinin müdahalesine rağmen saha kenarına atılan nesneler, futbolcuların tedirginliğini artırdı ve hakemin oyunu sık sık durdurmak zorunda kalmasına neden oldu.
Olayların maçın genel havasını etkilediği gözlemlendi.
